13 Nisan 2017 Perşembe

Brugge ve Deniz! |Erasmus|

 Çok güzel bir günden merhaba!
Brugge’a gelmeden önce haritadan baktığımda Brugge çok şanslıydı çünkü denize kıyısı vardı. Aslında okyanusa. Buradaki arkadaşlarımızla da hep gidelim die konuşuyorduk ama Oostende diye ayrı bir şehirde kıyı vardı. Ayrı şehir ama 15 dkda ordasınız trenle. Sonrasında İspanyol arkadaşlarımızdan birisi De Haan’ı duymuş ve Brugge’un bir kasabası gibi otobüsle 35-40 dk sürüyor ve çoğu kişi de bilmiyor. 31 numaralı otobüse bindik Brugge merkez istasyondan , zaten De Haan son durak olduğu için nerede inmemiz gerektiğini sormadık. Brugge’da otobüs biletleri eğer tek biniş alıyorsanız şoförden alabilirsiniz 3 Euro’ya. Ama bir de 10 binişlik bir seçeneğiniz var o da 14 Euro. Yani sürekli kullanımlarda çok daha mantıklı. Yarı fiyatına hemen hemen.

 4 kişi gittik 3 İspanyol ve ben. Ve De Haan’ı görünce çok çok şaşırdım çünkü resmen bir film seti gibi harika bir şehir. Küçük küçük sokaklar , kutu gibi evler , yemyeşil bahçeler , taştan binalar vs. her şey film seti gibi çok çok sevdim. Ama nedenini bilmiyorum marketleri Brugge merkezden biraz daha pahalı. Brugge’dan pahalı bir yer bulmuş olduk imkansız diye düşünürken.

  Hava 14 dereceydi güneş de vardı ama sahil çok uzun olduğu için ve okyanus kenarı olduğu için soğuk hissettik baya. Üstlerimizde kalın montlarla sahile gittik resmen. Ama rüzgar etkiliyor ister istemez.


  Sahilin hemen yukarısında bir arazi var ki uzun sarı otların olduğu çok güzel fotoğraf çekilmelik bir mekan. Açık hava tabi mekan. Ve beklediğimizden kalabalık olduğu için herhangi birine fotoğrafımızı çektirebildik.

  2 gün sonra yani dün 14 ya da 15 kişiydik tam hatırlamıyorum ama Oostende’e gittik. Hava 21 dereceydi ve inanılmaz sıcaktı. Uzun pantolon giydiğim her saniye pişman oldum çünkü herkes bikinisiyle mayosuyla suya girip güneşlenmeye gelmişti. Kalabalık gruplarla böyle yerlere gitmek çok iyi fikir . Çünkü sahilde kumların üstünde otursanız bile konuşmasanız da eğleniyorsunuz bir şekilde. Kalabalık olunca sıkılması çok zor. Hele de böyle güzel bir yerde. İskambil kartlarım vardı Türkiye’den getirdiğim. İspanyollar da çok oyun biliyorlar . Birkaç oyun oynadık ve hepimiz katıldık. Yani 15 kişilik kart oyunları. Harika fikir!

  Bu arada De Haan ile ilgili eklemek istediğim birkaç şey daha var. De Haan gerçekten muazzam güzellikte bir kasaba. Ailecek bir küçük tatil için çok iyi fikir. Yaz tatilleri için değil tabi ki ama bir Avrupa turuna falan çıkan kişiler için 1 gün kalıp gecesini gündüzünü şöyle güzel bir Mayıs akşamında gezmek çok iyi gelir. Okyanusta yüzememe gibi bir şey var ki mesela ben de korkuyorum ama buraya gelince suya girmeden gitmek biraz saçma olur. Mayıs sonu Haziran başı için harika bir fikir. Bazı fotoğraflar koyarak gözünüzü gönlünüzü açmak isterim.


Oostende için ise çok fazla fotoğrafım yok maalesef neden bilmem sanırım eğlenceye kaptırıp fotoğraf çekmeyi unuttum. Elimde olanlardan en iyilerini yükliyim dedim.

   





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder